Основні можливості реактора Word

Текстовим редактором називають комп'ютерну програму, призначену для вводу, редагування, збереження в електронному вигляді тексту та його друку через принтер на паперовий носій.
Текстовим процесором: називають комп'ютерну програму, яка на додаток до можливостей редактора дозволяє формувати текст і вставляти у документ нетекстові об'єкти - графічні, мультимедійні тощо.
Але термін текстовий редактор часто вживають у двох випадках.
Розглянемо основні можливості реактора Word.
Загальні відомості про текстовий редактор Word.
Текстовий редактор Word є одним із найпоширеніших професійних текстових редакторів. Ця програма входить до складу інтегрованого пакету Microsoft Office. Крім текстового редактора, пакет включає електронну таблицю Excel, систему управління базами даних Access.
До переваг використання редактора Word, слід віднести таку:
         Широку функціональні можливості, що дозволяють використовувати редактор і як видавничу систему з виготовленням макетів оригіналів друкованої продукції;
         Різні режими роботи з документом. Робота з документом проходить у зручному візуальному режимі: введення тексту відбувається у різному масштабі зображення та у формі, максимально наближеній до реального вигляду документа - такій, яку матиме документ після друку на документі;
Наявність конверторів. Ці засоби перетворюють документ, створений іншим текстовим редактором, у документ формату Word і навпаки;
         Самостійна робота з окремими розробленими додатками, які при встановленні забезпечують у редакторі перевірку орфографії та граматики;
         Можливість використання спеціальних додатків, що дозволяють при наборі тексту вводити математичні, формули, діаграми, створювати графічні зображення, виконувати вставку готових малюнків, тощо;
         Підтримка зв'язку зі вставленими об'єктами. Якщо користувачем вносять зміни до вставленого об'єкта, то у документах до об'єкту автоматично вносять зміни (наприклад, якщо у тексту документа певним чином була вставлена копія електронної таблиці, створеної у програмі MS Office, то при новому відкритті документа до нього автоматично вносять зміни, які вніс користувач до таблиці у період між попередніми та поточним відкриттям документа).
Вікно програми Word.
Структура вікна типова для додатків Windows і включає:
Заголовок вікна; рядок меню; панелі інструментів; лінійку,  яка  розміщена  під  панелями  інструментів  і  допомагає  контролювати розміщення тексту і керування операційними формування; робочу область, до якої вводиться текст, інші елементи документа;
Смуга прокрутки. Вертикальна смуга прокрутки вікна редактора Word має певні особливості. Під нею розміщені три додатків кнопки переходу: на сторінку вверх і вниз або до вибраного об'єкту;
Рядок стану. Розміщується у нижній частині вікна і містить інформацію про документ та індикатори, що вказують на поточний режим роботи. Клавіші, які використовуються під час введення тексту з клавіатури.
Вибір розміру аркушу паперу.
Аркуш паперу має визначені розміри, найбільш поширені формати А4 (210×297мм) і А5 (148×210 мм).
Щоб встановити розмір паперу, треба відкрити список «Розмір аркушу» і клацнути на необхідному.
Орієнтація аркуша паперу при друкуванні тексту може бути книжною або альбомною. Для вибору необхідної орієнтації треба клацнути у відповідному віконці перемикача «Орієнтація».
Встановлення розмірів поля сторінки.

При друкуванні тексту зліва, справа, зверху і внизу повинні залишатися вільні від тексту місця – так звані поля. Word може запропонувати такі розміри полів: верхнє і нижнє – по 1 дюйму (2,54 см), ліве і праве – по 1,25 дюйму (3,17 см). Такі розміри традиційні для ділових документів, але можна встановити і свої розміри полів. Краще це зробити в діалоговому вікні «Параметри сторінки», відкрити вкладку «Поля» і за допомогою відповідних лічильників встановити потрібні розміри полів.
Інформаційний рядок (рядок стану).
На рядку стану, що внизу екрану, показується інформація про багато сторінковий документ.
  
Режими екрана.
Word забезпечує кілька режимів роботи з текстовими документами.
Режими роботи з документами можуть бути такі:
ü Звичайний (найбільш придатний для введення і редагування нових документів, дає на екрані найбільше корисної площі).
ü Web – документ.
ü Розмітка сторінки (з’являється вертикальна лінійка і можна бачити бокові границі сторінки, кінець однієї сторінки і початок іншої. Використовується для документів на кількох сторінках).
ü Структура.
ü На весь екран (на екрані залишається текст і кнопки для повернення у звичайний режим).
Використання клавіш
Абзацний відступ - клавіша Tab
Велика літера або символ, що знаходиться у верхній частині клавіші - потрібно утримувати клавішу Shift.
Ввести багато заголовних літер - натиснути клавішу Caps Lock.
Перейти на новий рядок (наступний рядок починається з абзацу) - клавіша Enter
Видалити символ з лівого боку від курсору - клавіша Backspace.
Видалити символ з правого боку від курсора - клавіша Delete.
Перейти в режим заміни (вставки) - клавіша Insert
Перемкнути мову - сполучення клавіш Ctrl + Shift або лівий Alt + Shift.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Лабораторно-практична робота №11. Заправка та обслуговування картриджів лазерних принтерів

Мета:  Ознайомитись з будовою, принципом роботи та основними технічними характеристиками лазерних принтерів. Теоретичні відомості За ...